Om meg

Bildet mitt
Vestlandet, Norway
Velkommen inn, her får du et innblikk fra hverdagen min. Jeg er bosatt på Vestlandet. Født og oppvokst i England og kom til Norge for mange år siden. Har barn, barnebarn og har rukket å få oldebarn. Utenom familie og venner kan mine interesser deles i 2 grupper som etterhvert krysser hverandre. Disse er: Å sy, skape noe nytt av brukt. Loppemarkeder / bruktbutikker. Er stadig på jakt etter skatter. Heretter kommer redesign, design, auksjoner og gjenbruk. Å skape noe nytt av brukt gir glede. I bloggen vil jeg vise noe av dette, samt vise noe av fangsten fra mine utallige besøk på loppemarkeder / gjenbruksbutikker både fra inn og utland. Hyggelig at du var innom og kjekt om du legger igjen en hilsen. Kanskje det er noe her du likte?

tirsdag 9. august 2011

Tilbake til hverdagen.

Nå har vi tilbakelagt nesten 3 deilige uker. Det var godt å komme hjem igjen og komme igang med daglige gjøremål.
Først gikk turen til Danmark og til min kjære svigerinne og svoger. Der var vi litt over en uke.  Denne bloggen handler mest om dette.
Som jeg nevnte i en tidligere blogg så er både min svigerinne og svoger svært ivrige å oppsøke loppemarkeder. Så dagene flyr når en skal rekker alle bruktbutikker og markeder.

I neste blogg vil jeg vise en del av mine funn. Og det var ikke lite!!

Min svigerinne bruker mesteparten av dagen i hagen ( når hun ikke er på loppis ). Hun er spesielt glad i roser. Og her er et lite glimt fra hennes hage.
Hun har en nydelig kant som denne rundt den ene hagen.
Og her er rosenbue som fører inntil et vidunderlig drivhus som bugner!!

Her har hun masse tomater, agurker, krydder og et lite oliventre.
Også en vinstokk som var tung av de mange nydelige drueklaser.
Hun har utallige klematis som vokser villige innimellom tre. Et vakkert syn.
Flere bed i kjøkkenhagen som forsyner dem med alt mulig igjennom vinteren.
 Her er en del løk som er høstet og hengt til tørk.
Høns som gir friske egg hver dag. De er selvforsynt med mange ting og det er artig å følge med på alt.
Min svoger går på jakt og de har alltid mye vilt i fryseboksen!!

To katter, flere hester og hund, jeg mister nesten pusten......

Men fantastisk synes jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar