Om meg

Bildet mitt
Vestlandet, Norway
Velkommen inn, her får du et innblikk fra hverdagen min. Jeg er bosatt på Vestlandet. Født og oppvokst i England og kom til Norge for mange år siden. Har barn, barnebarn og har rukket å få oldebarn. Utenom familie og venner kan mine interesser deles i 2 grupper som etterhvert krysser hverandre. Disse er: Å sy, skape noe nytt av brukt. Loppemarkeder / bruktbutikker. Er stadig på jakt etter skatter. Heretter kommer redesign, design, auksjoner og gjenbruk. Å skape noe nytt av brukt gir glede. I bloggen vil jeg vise noe av dette, samt vise noe av fangsten fra mine utallige besøk på loppemarkeder / gjenbruksbutikker både fra inn og utland. Hyggelig at du var innom og kjekt om du legger igjen en hilsen. Kanskje det er noe her du likte?

søndag 12. juni 2011

Min hundesamling

I mange år har jeg hatt et lite skap lengst ute i gangen. Det har inneholdt en samling av forskjellige hunder i porselen, samlet over en tid.

                                                                           Alle forskjellige, men skapet har nok stått litt i veien..........
Idag er skapet tatt ned. Hundene er pakket vekk, men kanskje de dukker opp i en fremtidig bloggshop??
Ha en strålende kveld *** solen skinner her ***

2 kommentarer:

  1. Kjempesøte :-) Jeg samler nok på altfor mye, men dette var en artig samling :-)

    Klem*

    SvarSlett
  2. Ja, samle, det har jeg gjort alt for lenge. Nå har jeg lovet at saker og ting skal ryddes vekk.......Godt å få besøk av og til. Da må det ryddes.

    Ha en strålende mandag. klem.

    SvarSlett