Om meg

Bildet mitt
Vestlandet, Norway
Velkommen inn, her får du et innblikk fra hverdagen min. Jeg er bosatt på Vestlandet. Født og oppvokst i England og kom til Norge for mange år siden. Har barn, barnebarn og har rukket å få oldebarn. Utenom familie og venner kan mine interesser deles i 2 grupper som etterhvert krysser hverandre. Disse er: Å sy, skape noe nytt av brukt. Loppemarkeder / bruktbutikker. Er stadig på jakt etter skatter. Heretter kommer redesign, design, auksjoner og gjenbruk. Å skape noe nytt av brukt gir glede. I bloggen vil jeg vise noe av dette, samt vise noe av fangsten fra mine utallige besøk på loppemarkeder / gjenbruksbutikker både fra inn og utland. Hyggelig at du var innom og kjekt om du legger igjen en hilsen. Kanskje det er noe her du likte?

mandag 6. juni 2011

Mandag og innevær!

Etter et par dager med sol så er regnet her igjen.... Inne vær, og symaskinen er fremme. Har laget et forklær til min kjære søster. Hun kommer på besøk om 3 uker.
Passer til fargene hun har på kjøkkenet. Så er det en gavepose og grytelapper til min svigerinne i Danmark.
Ha en hyggelig inne kveld!

2 kommentarer:

  1. Hei hei*smile*

    Kjempe hyggelig at du hang deg på utfordringen inne hos meg!
    ...dessverre klarer jeg ikke finne innlegget her inne hos deg, så kommenterer derfor her istedet.

    ....skal si du er flink til å sy forresten! Likte særlig godt det rutete forkledet der*smile*

    Det er åpent for avstemming for å kåre vinneren inne hos meg nå..husk å stemme på din favoritt!

    Flott onsdag til deg!*smile*
    klem fra meg

    SvarSlett
  2. Tusen takk for innlegget, er ny her i bloglandia, og har fortsatt mye å lære....
    Men det kommer seg etterhvert.
    Ha en fin onsdag, her er endelig litt sol.
    Klem.

    SvarSlett